Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z działem sprzedaży
Skontaktuj się z nami mailowo (na adres biuro@pepe-sklep.pl) lub telefonicznie (pod numerem 783 450 937). Do obsł€gi reklamacji potrzebne będą następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PEPE Polska
Sokola 36

30-244 Kraków

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PEPE Polska
Sokola 36

30-244 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, przesyłka musi zostać spakowana w taki sposób aby produkt nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl